We are strong, no one can tell us we're wrong

Ja, ännu en skol vecka. Måste säga att veckorna far iväg innan ja hinner se dom:P Idag har det som vanligt varit en ganska så trist dag, och än värre var att jag blev själv efter skolan. Men efter lite smsande så kröp tess ur sin mörka håla för att möta mig och Ajaks då vi skulle retunera en klänning. Efter att han träffat typ hela tess familj, och dragit runt emelie som en vante gick vi vår väg hem, och då jag kommer in genom dörren hör jag muttrande och svärande, aha mamma är här.
Mycket riktigt, det jag hör är "och här ser ut som en annan jävla knarkarkvart. Du kan då fan aldrig hålla det du lovar" varav jag blev le och svarade "amen mamma, du har lovat att sluta röka i snart 6 år, hur går det? Jag gissar att du slutat vid det här laget, eftersom du håller vad du lovat" hehe... vredesutbrott från min moders sida, men det bryr jag mig inte om. För jag är glad. Se, titta titta :D

Det var väl allt från mig för tillfället. Eller nae. Petra jag kommer aldrig att förlåta dig! haha^^ morr :)


Kommentarer
Postat av: Petra

du älskar mig, spelar ingen roll vad! :D

2009-03-13 @ 22:39:35
URL: http://dohateme.blogg.se/
Postat av: Tess

Amen... Mörka håla och mörka håla.. :O

2009-03-15 @ 17:12:47
URL: http://hiltonsuicide.blogg.se/
Postat av: Frida

ahahah fan va du ska ha ägt ut din mamma där :D shit ^^

2009-03-16 @ 11:47:49
URL: http://iceholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0